Західноукраїнська мистецька спілка - Львів | Організація та підтримка мистецьких конкурсів
Авторська сторінка керівника проекту
"Поетичні майстерні"



Ляшкевич Володимир



'Андеграунд'



         Закони жанру.


      З жіночих учинків
      не збудувати сюжет,
      де згідно логіки фактів
      з "А" потрапляєш у "Б".
      Звісно: зі стінки гвинтівка
      деколи палить сама,
      править ж подіями дама -
      то вже стріляє стіна.
     
      Милі жіночі діяння -
      розквіт містерії в фарс.
      Не випадково й "історія"
      дамського роду у нас.
      "Істина" - одяг! Формується!
      Хроніка, свідки? А от
      як "революція" вславиться
      "ленінський" переворот.
     
      Справжній жіночий характер -
      вічне ілюзії тло
      та підсвідомий редактор,
      чиє - життя ремесло.
      Словом, коли в них стріляє
      (мимо, здебільшого) - акт
      завжди героям вертає
      втрачені якості, такт.
     
      Ну, а мадам "революція"? -
      образ сюжетний її
      благопристойно не віє
      дамською сутністю! Ні!
      Сталось: висіла гвинтівка,
      бахнуло, знялась війна;
      буча і перестановка -
      падає з троном стіна.
     
      Образи перевороту? -
      зречення, бійня, кінець.
      В колір порубаних з льоту
      "рідних" тиранів вінець...
      Втішені гвалтом робочий
      і міщанин, і мужик
      раптом возносять жіночий,
      "революційний" лик?!
     
      Зручно ховати злодійство
      в раціональності слів,
      бо "по жіночому" дійство -
      ніжність, краса, мамин спів.
      Зміст згідно назви "добрячий"!
      Далі, давай-но, мрій сам!
      Й вірить хлопчинка незрячий -
      служить красі, не смертям...
     
      Завжди в жіночої пози
      є попередній сюжет:
      зламані рози, погрози,
      "М" переслідує "Ж".
      Й тут, безумовно, стріляє!
      Раз, та стріляє сама!
      Й досить в тім драми для дами.
      Вабить "героїв" - стіна.
     
1997р.